الگوریتم های گوگل و تاثیر آن ها در سئو

دوشنبه 26 تير 1396
14:40
دکتر بیرقی


گوگل برای امتیاز دهی و بررسی سئو وبسایت های از الگوریتم های متفاوتی استفاده می کند و توسط آن ها به محاسبه وب سایت هایی میپردازد که قرار است در موتور جست و جو گر خویش آنان را نشان دهد .




الگوریتم سئو



معرفی الگوریتم های سئو گوگل


گونه های الگوریتم هایی که گوگل از آن‌ها استفاده می نماید عبارتند از :


الگوریتم پاندا , الگوریتم مرغ مگس خوار , الگوریتم پنگوئن , الگوریتم پیج لایوت , الگوریتم کبوتر و الگوریتم تلفن همراه گدون . سئو


شناخت با این الگوریتم ها برای اشخاص سئو کار یا این که کسانی که می‌خواهند اینترنت سایتی در دنیای وب داشته باشند و توسط آن به فعالیتی بپردازند یا این که محصول خویش را به فروش برسانند الزامی هست , چون در‌صورتی‌که که میزان ها و اصول این الگوریتم ها در وبسایت متبوع اجرا نشود آن وب سایت در زمان زمان اندکی از موتور جست و جو کنار گذارده می‌شود یا این که جایگاهش تنزل پیدا خواهد کرد .


الگوریتم پاندا :


این الگوریتم در سال 2011 برای نخستین دفعه آغاز به کار نمود و اسا کار آن نزاع با نوشته هایی است که ارزشی ندارند یا این که از سئو وبسایت های دیگر نسخه برداری گردیده اند . این الگوریتم به مواقعی مثل : به کار بردن بیش تر از حد تبلیغات در اینترنت سیات , استفاده از لینک و پیوند های نامطلوب , استفاده از محتوا باکیفیت ذیل , استفاده از قالب هایی که به طور فراهم میباشند و … دقت داراست .


الگوریتم 2


الگوریتم مرغ مگس خوار :


این الگوریتم برای محاسبه و تجزیه و محاسبه عبارت هایی است که به وسیله یوزرها سئو جست و جو میگردند و این الگوریتم همت می کند شایسته ترین فیض و نزدیکترین آن را برای یوزرها به نمایش در آورد . این الگوریتم نشان میدهد که گوگل دقت ویژه ای به‌این این داستان دارااست که سود صحیح و درست برای یوزرها به نمایش درآورده شود .


الگوریتم پنگوئن :


این الگوریتم برای اولین دفعه در سال 2012 ارائه شد و از آن برای کاهش جايگاه وبسایت هایی استفاده می‌شود که اصول و ضوابط اینترنت مستری را زیر پا نهاده و نقض مینمایند و قصد دارا‌هستند با استفاده از تکنیک ها و روش های سئو کلاه سیاه به بهبود مرتبه تارنما خویش بپردازند .


الگوریتم پیج لایوت :


این الگوریتم نظیر پنگوئن یا این که پاندا بزرگ نمی‌باشد و اصول عمل آن جریمه سئو تارنما های است که از تبلیغات بیش تر از حد و آزار دهنده استفاده می کنند . تبلیغات غیر ماهر علاوه بر این سبب ساز کاهش سرعت وبسایت می گردند , از طرف گوگل هم جریمه خواهند شد و سبب ساز تنزل مرتبه وب سایت میشوند .


الگوریتم کبوتر :


از این الگوریتم برای بهبود نمایش نتایج مبنی بر وضعیت یوزرها استفلده میشود و انگیزه حساس آن نمایش نتایج فراوان مطلوب با دقت به جست و جوی انجام یافته به وسیله استفاده کننده با اعتنا به شرایط جغرافیای است که در آن جای دارد .


الگوریتم تلفن همراه گدون :


ااین الگوریتم به بررسی تارنما ها و منطبق آنان با مرورگر های گوشی و تبلت می‌پردازد . این مرورگر به تحلیل وبسایت ها می‌پردازد و وبسایت هایی را که در پباده سازی خویش وضعیت مطابقت با مروزگزهای تبلت ها یا این که تلفن همراه ها را آماده نکرده باشند جریمه می نماید و سبب ساز تنزل مرتبه آن‌ها می گردد .

طراحی سایت در مشهد


[ بازدید : 267 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عمل بینی در مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]