تجميل الانف

جمعه 30 تير 1396
14:08
دکتر بیرقی

معیارها واستاندارد ها متبوع در جراحی زیبایی بینی در شهر مشهد

معیارها واستاندارد ها متبوع در جراحی زیبایی بینی در شهر مشهد مقدس

برای انجام دادن جراحی بینی دانشمندان وتیم جراحی زیبایی بینی معیارها واندازه هایی را در لحاظ گرفته اند که با دقت به‌این میزان ها دست به جراحی می زنند .

1 یکی‌از این معیارها , زاویه بین بینی ولب می‌باشد که میزان راز بالایی بودن بینی را معین می نماید . این زاویه در مردان حدود 90تا 100 سکو میباشد ودر زنان مخصوصا زنانی که قد کوتاهتری دارا هستند این زاویه می بایست بیشتر از 100یعنی حدود 105تا 110 باشد

2 استاندارد بعدی را که جراح زیبایی بینی می بایست در حیث بگیرد زاویه ی بین بینی و پیشانی است . در حالتی‌که این زاویه در داوطلب جراحی زیبایی بینی متناسب با استاندارد جهانی نباشد پزشک جراحی بینی این زاویه را هم ویرایش می نماید .

3 مورد بعدی که به راحتی به وسیله خویش بیماران نیز شناسایی می‌شود میزان برجستگی رو بینی است . بخش اعظمی از داوطلبین جراحی بینی در مشهد مقدس وشهر های دیگر دارنده برجستگی روی بینی می باشند که جراح زیبایی بینی این برجستگی را برطرف می نماید . وحتی احتمالا پاره ای بینی را قوس دار نیز بکند .

4 زمینه میزان قاعده ی بینی با پره های آن هم مورد ی مهمی است که می بایست مورد اعتنا دکتر معالج جراحی بینی قرار بگیرد . برای این خواسته در بینی هایی که در گیر بزرگی پره یا این که پهن بودن آن می‌باشند پزشک معالج جراحی بینی می تواند توسط حقیر کردن پره ها از روش جراحی زیبایی بینی این نقص‌ را بر طرف فرمائید .

تجميل الانف


[ بازدید : 272 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عمل بینی در مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]