یادگرفتن چهره‌ای اضافه کردن استفاده کننده در گوگل وبمستر

يکشنبه 8 مرداد 1396
15:10
دکتر بیرقی

یادگرفتن چهره‌ای اضافه کردن استفاده کننده در گوگل وبمستر
اگه منظور باشید سایتتون را بدید به کسی سئو کنه و یا این که این که از یک کدام از دوستانتون بخواهید که موقعیت وب سایت شمارا بررسی کنه , ممکن است یک کدام از او‌لین چیزهایی که از شما منظور بشه داده ها گوگل وبمستر هست تا بتونن از اون نصیب موقعیت وبسایت شمارا در گوگل بررسی نمایند . خیلی از دوستان خوب نیز جیمیل متصل به گوگل وبمسترشون تمام زندگیشونه و نمیتونن در اختیار سایرافراد بزارن . گوگل خودش به نیکی اندیشه اینجا را کرده و یک امکان در گوگل وبمستر قرار داده که شما میتونید کاربرانی را با دسترسی های متعدد برای هریک از سایتهاتون بیش تر و حذف نمائید . از اوجاییکه اینجانب دیدم خیلی از دوستانی که با خویش ما کار می‌کنند ظریف نمیدونن چطور می بایست از این قابلیت و امکان استفاده کنن , تصمیم گرفتم این فراگیری کوتاه و معمولی را برای کلیه دوستان عزیز قرار بدم .

۱ - برای استارت ابتدا وارد گوگل وبمستر شده و وبسایت متبوع که می خواهید به فرد دیگری دسترسی بدید را گزینش فرمایید .

۲ - در ورقه وبسایت متبوع , در کناره سمت راست بر روی نشانه چرخ دنده کلیک فرمایید .

add - user - to - google - webmaster

۳ - از منوی گشوده شده آیتم Users & Site Owners را تعیین فرمائید .

۴ - در کاغذ نو بر روی Add A New User کلیک فرمائید تا کاغذ زیر ظواهر بشه .

add - user - to - google - webmaster2

۵ - در نصیب User email که جیمیل فرد دوم را طولانی تر نمائید . تنها میمونه یک آیتم مرحله دسترسی که شما میتونید تو دو حالته Full ( یعنی نسبتاً همگی کاری با سایتتون میتونه بکنه ) و Restricted ( که صرفا میتونه داده ها وب سایت را ببینه ) یکی را با دقت به کاری که فرد دوم قراره انجام بده تعیین فرمایید و در غایت دکمه Add را بزنید تا استفاده کننده بیش تر بشه .

تو عکس زیر نیز میتونید تفاوتهای دو جور سح دسترسی را به طور بدون نقص ببینید :

full - restricted

[ بازدید : 287 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عمل بینی در مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]