کاربرد لیزر در بینی

يکشنبه 12 شهريور 1396
9:12
دکتر بیرقی

تجميل الانف



اولیه ازهمه بیاییم با نیز یک قرار بگذاریم که کلمه هایی مثل رینوپلاستی با لیزر , رینوپلاستی لیزری , جراحی بینی با لیزر و یا این که جراحی زیبایی بینی با لیزر را بطور کل فراموش کنیم به دلیل آنکه همینطور واژه و کلمه هایی در جراحی پلاستیک نیست و تنها ” دامی تبلیغاتی است که از سوی اشخاص ذی نفع گسترده شده‌است یا این که از سوی یک طراح وب سایت برای بیشتر کلیک تناول کردن سایتش در جستجوها آورده شده‌است .


درین بخش بجای آن کلمه و واژه ها اصطلاح “ کاربرد لیزر در بینی ” را بکار میبریم و مواقعی که شاید از آن در بینی استعمال شود را باهم مرور میکنیم


حقیقت این است که هر بیماری که نیازمند خار کردن , بزرگ کردن , باریک کردن , پهن کردن , کوتاه کردن , ویا رمز بالا کردن بینی است , برای معالجه زیبایی با لیزر دلخواه نیست!!! .


ما امید میکنیم و امید‌داریم که چه بسا هر کس بیماری را با وعده جراحی بینی لیزری مجاب می نماید و او را تا اتاق فعالیت می‌کشد , یک جراح یادگرفتن چشم باشد که سازه به هر علتی که خودش می داند از این‌راه تبلیغاتی اشتباه برای رقابت در بازار گرم رینوپلاستی استفاده می نماید و قرار نیست که وااااااقعا ” از لیزر استفاده نماید . اگر چه که یک جراح کاربلد به‌این روز و حالا نخواهد زمین خورد که از این روش ها برای جذب مریض استفاده نماید .


واقعیتش این است که بهر درحال حاضر می بایست پذیرش کنیم که نیز این اشخاص و نیز اینگونه تبلیغات وجود دارا هستند و صرفا کاری که می‌توانیم بکنیم این است که علم و آگاهی مان را بالا ببریم و با دیدن اینگونه تبلیغات لبخندی بر لبانمان نشسته و ورقه را برگردانیم . این اتفاقی است که ما امید داریم و در کارایی هستیم که با یاری شما در به وقوع پیوستن آن نقشی داشته باشیم .


به نظر می رسد صرفا جایی که کاربرد لیزر در بینی تائید شده‌است در معالجه نوعی تومور بینی به اسم رینو فیما است که در آن پوست بینی شدیدا ” کلفت شده و صرفا معالجه موضعی آن که جنبه تسکینی و خیر معالجه قطعی داشته , تراشیدن لایه هایی از پوست بینی با تیغ و گهگاه لیزر است تا ظواهر بینی یه خرده قابل تحمل خیس شود


در انواع زیر مثال هایی از بیماران با رینوفیما نشان داده گردیده اند :


imagaaes imagess imaages


درصورتی که بینی شما مشابه این تصاویر باشد میتوانید به جراحی لیزری بینی تصور کنید !!!!!


ممکن است بعضا نیز برای هدف های تبلیغاتی فقط برش جانور در رینوپلاستی در خط اواسط را به جای تیغ با لیزر بدهند که آن نیز تفاوت واضحی در نتایج نداشته است .


گهگاه هم از این روش برای معالجه مشکلات بینی به خاطر ساخت آکنه روزاسه استفاده میشود . آکنه روزاسه یک استدلال باکتریایی است که منجر تولید منافذ در پوست شخص میشود و در سود آن تعداد متعددی جوش قرمز‌رنگ بر روی پوست شخص مریض تولید میشود . در زیر مثال هایی از این بیماران را با نیز میبینیم :




imawwwgesimageaas indewwx


استفاده ازلیزردر بینی چه بسا برای تمامی آن تیم کوچک تعیین شده نیز قابل استفاده نیست . کسانی که دارنده مشکلات انعقادی خون یا این که دیابت می‌باشند و هم اشخاصی که اخیراً آفتاب گرفته اند , معمولاً برای گزینش روش جراحی بینی با لیزر مطلوب نیستند


خوبتر است در صورتی نیز قرار برانجام لیزر روی بینی باشد , آن هم توسط یک کارشناس پوست زبده در معالجه این ضایعات و یا این که یک جراح زبده و فراگیری چشم رینوپلاستی انجام گردد , به این دلیل‌که که‌این جراح با ساختار بی نقص بینی شناخت داراست و دقیقا ” نیازمندیهای شما‌را نظارت می‌کند و در‌صورتی‌که قرار بر بازنویسی و لیزر پوست بینی تان باشد شدت و دوران زمان حتمی بکارگیری از آن را برای وخیم نکردن پل های پشت راز می داند و معمولا ” در حالتی‌که بهر عاملی شما‌را کاندید لیزر برای بینی کند , کاربرد آن را به تصحیح قطور شدن پوست در اثر تومور پوستی بینی بنام رینو فیما یا این که ناشی از جراحت آکنه محدود خواهد کرد


مطمئن باشید هیچ جراح بینی تائید شده و فراگیری چشم , لیزر را برای نازک کردن پوست بینی در شخص با بینی خیلی گوشتی و با پوست قطور و تنها ” برای هدف ها زیبایی سفارش نخواهد کرد .


کار جراحی زیبایی بینی ترکیبی ازمهارت و هنرمندی است که در اثر تراشیدن ظریف غضروف و استخوان زیرین برای صورت دادن به بینی حاصل می‌شود و لیزرو امثال آن هیچ گاه نمی تواند برای این هدف های بکار برود . پس در زمینه‌ی پزشکانی که ازاین اسم برای تبلیغات خویش استفاده می نمایند حتما می بایست محتاط خیس باشید .


در پایان میتوانیم با قطعیت تاکید کنیم که چیزی یا این که روشی به اسم رینوپلاستی لیزری یا این که جراحی زیبایی با لیزر نیست .



[ بازدید : 316 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عمل بینی در مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]