دلایل خندیدن پس از فعالیت بینی

يکشنبه 12 شهريور 1396
9:27
دکتر بیرقی

دلایل خندیدن پس از فعالیت بینی

آیا خنده بر صورت بینی جراحی شده تاثیر می گذارد؟

تجميل الانف

ماهیچه ها زیادی در بینی و صورت می باشند که در هنگام ابراز احساسات مثل خنده موجب جنبش دادن نوک بینی در سمت ذیل میگردند و این یکی‌از عارضه ها جراحی زیبایی بینی به حساب آورده می شود و با برطرف شدن این ایراد یک کدام از مزایای بینی جراحی شده به شمار میرود .


روش های جراحی گوناگونی برای رویا رویی با زیر رفتن بینی موجود است . امروزه سعی در این است که از طریق هایی که متکی بر توسعه بافت ها ( بجای برداشتن و کم کردن بافت ها ) است در جلوگیری از فرایند افت بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد .


بنابراین بافت هایی که از بخش های مازاد و ناهنجار بینی برداشته می‌شوند , در جای مطلوب در بخش های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند تا در مقطع طولانی , حمایت اسکلتی بینی به وجه بهتری مراقبت شود و بینی در گیر افتادگی بعداز گذشت زمان وقتی نشود . یک مثال از کاربرد این روش ها , برداشتن تکه ای باریک از غضروف تیغه بینی و گذاشتن آن تحت عنوان ستون اساسی و اساس حمایتی بینی در نصیب فوقانی بینی است .


ترویج روش های راینوپلاستی تقویتی که متکی بر بیشتر کردن اتکای بینی است , نکته ی مهمی درتکامل روشهای امروزی جراحی پلاستیک بینی می باشد . بیشتر عارضه ها طولانی مقطع تنفسی و زیبایی از کاهش بینی و یا این که ور رفتن های های بیشتراز میزان روی بافت های بینی به وجود می‌آید . تغییر تحول صورت و قشنگ ساختن بینی از روش ارتقا بافت بجای برداشتن آن ها , یک رویکرد منطقی جلوگیری از این دسته عارضه ها است .


[ بازدید : 279 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عمل بینی در مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]